bel ons op
?????
Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden.
Wij behartigen uw belangen op het gebied van financiële diensten zo goed mogelijk. Maar het kan onverhoopt zo zijn dat je niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening, want ook wij kunnen fouten maken. En dat kan ertoe leiden dat u een klacht heeft.
Het hoeft niet altijd te betekenen dat u ook daadwerkelijk schade heeft geleden. Ook wanneer onze dienstverlening niet is zoals u van tevoren had verwacht, dan verzoeken wij u dit direct aan ons te melden. Op deze manier zullen wij in staat zijn om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.
Hoe dien je een klacht in?
Een klacht indienen doe je als volgt:
Indien u een klacht hebt, kunt u uw klacht zowel mondeling als schriftelijk, per post of per e-mail, bij onze directie kenbaar maken. Deze zal uw klacht schriftelijk vastleggen in ons klachtenregister en proberen om tot een snelle oplossing te komen van uw klacht.
Daarna eventueel naar het klachteninstituut
Kom je niet tot een oplossing met Finadom-Hypotheken? Dan kun je je klacht, indien gewenst, schriftelijk voorleggen aan:
Voor uw zekerheid
Wanneer uw klacht leidt tot een financiële claim dan geven wij u graag de zekerheid dat wij in staat zijn een gerechtvaardigde claim te kunnen betalen. Hiervoor hebben wij een beroepsaansprakelijkheidsverzekering afgesloten, welke voldoet aan de wettelijk gestelde vereisten.
bel ons op
?????
Stuur een mail naar
?????
Bezoek ons op
?????
Breng ons graag op de hoogte van uw klacht door het onderstaande formulier te gebruiken. Wees graag zo duidelijk als mogelijk, zodat we sneller tot de oplossing kunnen komen.
Als adviseur is het onze taak dat jij in jouw privéleven weet dat de financiële zaken goed geregeld zijn. Denk bijvoorbeeld aan aansprakelijkheid- of andere schadeverzekeringen, en ook aan de meer complexe zaken als jouw hypotheek en financiële planning. Een huis kopen, trouwen of samenwonen, kinderen krijgen, studerende kinderen, stoppen met werken; Wij helpen je zodat je goed op deze en andere gebeurtenissen bent voorbereid.
Fokkerstraat 16 (3e etage 3.13)
3833LD Leusden
Maandag t/m Vrijdag
09:00 - 17:30 uur
Weekenden en avonduren op afspraak
Kifid | 300.018526 |
AFM | 12049183 |
KVK | 87849208 |