Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden.

Akkoord
Niet akkoord
hous icon

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht?

Wij behartigen uw belangen op het gebied van financiële diensten zo goed mogelijk. Maar het kan onverhoopt zo zijn dat je niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening, want ook wij kunnen fouten maken. En dat kan ertoe leiden dat u een klacht heeft.

Het hoeft niet altijd te betekenen dat u ook daadwerkelijk schade heeft geleden. Ook wanneer onze dienstverlening niet is zoals u van tevoren had verwacht, dan verzoeken wij u dit direct aan ons te melden. Op deze manier zullen wij in staat zijn om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.

Hoe dien je een klacht in?

Een klacht indienen doe je als volgt:

  1. Je dient je klacht schriftelijk in bij Finadom-Hypotheken. Dat kan per post of per e-mail.
  2. De eindverantwoordelijke binnen ons bedrijf legt je klacht binnen vijf werkdagen schriftelijk vast. Daarnaast bevestigt hij ontvangst van de klacht aan jou en geeft hij door wie de klacht behandelt. Ook zal hij aangeven of er aanvullende informatie van jou nodig is.
  3. Binnen 14 dagen na ontvangst van de schriftelijke bevestiging ontvang je een reactie. Is het niet mogelijk om binnen de afgesproken tijd een inhoudelijke reactie te geven, bijvoorbeeld als gevolg van het vereiste onderzoek? Dan zullen wij een datum bevestigen, waarop je een uiterlijke reactie mag verwachten (maximaal acht weken na ontvangst van je klacht).
  4. Soms is het nodig om nadere informatie in te winnen of één of meer keren persoonlijk overleg te voeren. Indien we overeenstemming bereiken over de aangedragen oplossing, gaan we deze oplossing zo spoedig mogelijk uitvoeren.

Indien u een klacht hebt, kunt u uw klacht zowel mondeling als schriftelijk, per post of per e-mail, bij onze directie kenbaar maken. Deze zal uw klacht schriftelijk vastleggen in ons klachtenregister en proberen om tot een snelle oplossing te komen van uw klacht.

Daarna eventueel naar het klachteninstituut

Kom je niet tot een oplossing met Finadom-Hypotheken? Dan kun je je klacht, indien gewenst, schriftelijk voorleggen aan:

  • Kifid, Postbus 93257, 2509 AG te Den Haag. Het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) is een onafhankelijk klachteninstituut voor mensen met een klacht over een financieel product of dienst van een financiële dienstverlener. Je kunt pas bij Kifid terecht als Finadom-Hypotheken niet binnen zes weken reageert op je klacht óf je per brief laat weten dat er geen oplossing is. Kifid behandelt geen klachten die al zijn voorgelegd aan de rechter. Je moet je klacht bij Kifid binnen een jaar na het melden van de klacht aan Finadom-Hypotheken, of binnen drie maanden na de afwijzingsbrief van Finadom-Hypotheken, indienen. Op de site van Kifid kun je ook digitaal je klacht indienen. Je vindt het aansluitnummer van Finadom-Hypotheken in de dienstenwijzer die we aan je hebben uitgereikt. Meer informatie over het klachteninstituut vind je op de website www.kifid.nl.
  • Ons aansluitnummer bij Kifid is 300.018526.
  • In plaats van je klacht voor te leggen aan het Kifid kun je er ook voor kiezen om direct met je klacht naar de burgerlijke rechter te stappen.

Voor uw zekerheid
Wanneer uw klacht leidt tot een financiële claim dan geven wij u graag de zekerheid dat wij in staat zijn een gerechtvaardigde claim te kunnen betalen. Hiervoor hebben wij een beroepsaansprakelijkheidsverzekering afgesloten, welke voldoet aan de wettelijk gestelde vereisten.

Phone icon

bel ons op
?????

email icon

Stuur een mail naar
?????

hous icon

Bezoek ons op
?????

Klachtenformulier

Breng ons graag op de hoogte van uw klacht door het onderstaande formulier te gebruiken. Wees graag zo duidelijk als mogelijk, zodat we sneller tot de oplossing kunnen komen. 

Klachtenformulier Finadom-Hypotheken
Waar ben je ontevreden over?
Jouw gegevens
Hoe kunnen we je bereiken?
Voeg hier eventueel bijlagen toe die jouw klacht ondersteunen.

Heb je vragen?

bedrijfs logo wit

Als adviseur is het onze taak dat jij in jouw privéleven weet dat de financiële zaken goed geregeld zijn. Denk bijvoorbeeld aan aansprakelijkheid- of andere schadeverzekeringen, en ook aan de meer complexe zaken als jouw hypotheek en financiële planning. Een huis kopen, trouwen of samenwonen, kinderen krijgen, studerende kinderen, stoppen met werken;  Wij helpen je zodat je goed op deze en andere gebeurtenissen bent voorbereid.

Adres

Fokkerstraat 16 (3e etage 3.13)  
3833LD Leusden

Openingstijden

Maandag t/m Vrijdag
09:00 - 17:30 uur

Weekenden en avonduren op afspraak

Kantoorgegevens

Kifid

300.018526
AFM 12049183
KVK 87849208
Volg ons op social media
© Finadom Groep B.V.